Menu Close

Darbuotojų išvyka į Ventspilį

Birželio 9-10 dienomis darželio darbuotojai lankėsi Latvijoje. Ankstų šeštadienio rytą išvykome Ventspilio kryptimi.

Fotoakimirkos »

Pakeliui sustojome Sabilės miestelyje, kuris įsikūręs gražiausios ir giliausios Abavos upės slėnio terasoje. Matėme skudurinių lėlių parodą, lipome į Sabilės vyno kalną. Vyno kalnas unikalus – jis įrašytas į Gineso rekordų knygą, kaip šiauriausias vynuogynas, kuriame vynuogės auginamos po atviru dangumi. Važiuojant link Kuldygos, sustojome prie Abavos krioklio, kuris yra vienas iš gražiausių ir lankomiausių poilsio vietų Latvijoje. Kuldygoje matėme Ventos slenkstį – plačiausią natūralų krioklį Europoje (249 m), senąjį plytinį tiltą per Ventą, Kuldygos viduramžių istorinį centrą šalia Alekšupytės – unikalus ir vienintelis Baltijoje tokio pobūdžio XVII-XVIII a. miestelio pastatų statybos ansamblis prie upės, todėl Kuldyga vadinama Latvijos Venecija. Landžiojom po Riežupės smėlio urvus – tai 460 m ilgio labirintas, kuris turi magiškų galių. Pavakary atvykome į Ventspilį. Plaukėme laivu Ventos upe iki jūros vartų. Vaikščiojom molu ir Mėlynosios vėliavos statusą turinčiu paplūdimiu, Rekio parku. Grožėjomės fontanu fregata „Banginis” ir aplinkos apželdinimu, gėlių gausa. Ryte, lietuviškai kalbantis gidas Viktoras, papasakojo apie Ventspilį ir parodė apylinkes. Lankėmės pramogų parke. Grožėjomės vaikų darželiu „Bitutė”. Važiavome traukinuku. Irbene vyko ekskursija po Ventspilio aukštosios mokyklos radijo astronomijos centrą. Po pietų, aplankę Kolkos iškišulį ir akmenimis nusėtą jūros pakrantę, pajūriu vykome namų link.