Menu Close

Žaidimų laukas

Rugsėjo mėn.  darželyje vyko respublikinis kūrybinis-meninis projektas „Žaidimų laukas“.  Projektą organizavo Kelmės „Kūlverstuko“ lopšelio-darželio specialioji pedagogė, logopedė Gilija Gajauskienė. Projekto tikslas – skatinti vaikų saviraišką ir kūrybinių gebėjimų ugdymą, pasitelkiant žaidybinius kūrybos elementus lauko erdvėje.

Fortoakimirkos »

Veiklas pradėjo „Drugelių“ grupės vaikai.  Nuotraukose atsispindi vaikų susikaupimas, dėmesys, nes dar neįgudusiai keturmečio rankai sunku užverti pasirinktą grožybę ant medinio iešmelio. Tačiau tuo pačiu atsiveria vaiko fantazija, kūrybiškumas, laisvė veikti. Gaila, kad suplanuota veikla vyko grupėje, nes tuo metu lijo. Tačiau, tik nustojus lyti, auklėtojos su vaikais išbėgo į lauką, Rudens vėrinukais papuošė savo lauko erdvę.
„Šermukšniukų“ grupės vaikai kartu su auklėtoja darželio gėlynuose prisirinko, o kai kas prieš tai iš namų atsinešė, įvairių augalų puokščių gamybai. Ir tada prasidėjo tikras kūrybos procesas: vazelės pasirinkimas, puokštės komponavimas, kotelių karpymas. Bet tai dar ne viskas. Nes, pasijutę tikrais menininkais, vaikai savo šakeles nutapė: vieni piešė tai, ką matė, kiti pridėjo savo fantazijos, o trečių piešiniai atrodė, kaip šiuolaikinio meno apraiškos. Tėveliai džiaugėsi surengta paroda. Savo pamerktomis puokštelėmis vaikai dar džiaugėsi keletą dienų, kol jos nuvyto.
„Ąžuoliukų“ grupės vaikai, darželio kieme prisirinkę šakelių, lapelių, uogyčių, grupėje gamino vabaliukus. Atsiskleidė visų vaikų meniniai gebėjimai: buvo ir tikroviškų, buvo ir kosminių, buvo net sraigių.
Atėjus paskutinei projekto vykdymo dienai, „Ąžuoliukų“ grupės ikimokyklinio ugdymo mokytoja Laura Adomėlė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja Regina Petrikienė ir muzikos mokytoja Laima Vaidilienė lauko erdvėje paruošė keturias veiklas. Prieš darbą pasimankštinome, padainavome dainelę-mankštelę. Pirma stotelė – Boružėlių dirbtuvėlės – dažais spalvinome akmenukus, papuošėme lauko erdvę. Antra stotelė – Rudens tvorelė. Piešėme guašu rudenėlį ant ištemptos plėvelės. Trečia stotelė – Rudens veidukai. Ant plastilino lentelių vaikai iš įvairių gamtinių medžiagų kūrė rudens veidus. Ketvirta stotelė buvo pati smagiausia: Ežio vėrinukai.- verti ant medinio iešmelio rudens gėrybes. Vaikai tai pavadino „ežio šašlykais“. Ši veikla pritraukė kitus darželio vaikus, kurie  ėjo pro šalį. Visi norėjo suverti ežiui šašlykų. Vaikai save įsivertino išsidalindami po skanų  obuolį.

Laura Adomėlė, logopedė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Skip to content